Min kloak

Grænsen mellem forsyningens kloaksystem og dit kloaksystem, går ved skellet ind til din bolig eller virksomhed - se grafisk forklaring.


Kloakledninger


Du kan finde meget mere information om dine kloakker i vores samling af pjecer.


Døgnvagt

Har du akut brug for hjælp? - Ring 55 78 51 00 døgnet rundt!


NK-Spildevand A/S driver og vedligeholder forsyningens kloaksystem. Du kan ringe til os døgnet rundt, hvis du har problemer med dine kloakker. Det koster ikke noget.


Er din kloak stoppet?

Er din kloak stoppet, er det en god ide at tjekke, om der står vand i din skelbrønd. Skelbrønden er placeret omkring en meter fra skellet ved vejen.


Hvis der står vand i skelbrønden, er det som regel tegn på, at problemet findes på forsyningens del af kloakledningen. Det betyder, at vi klarer problemet uden omkostninger for dig.


Står der ikke vand i skelbrønden, er kloakken stoppet på din del af kloakledningen. Det betyder, du selv skal sørge for at få problemet udbedret.

Ledningsoplysninger om ledninger på privat grund kan du finde her:


www.weblager.dk

Ved "låste" sager kan du kontakte:

Center for Plan og Miljø

Byggemyndighed 

Rådmandshaven 20 

4700 Næstved 

byggesag@naestved.dk

Telefon: 55 88 61 10